ברוכים הבאים לאתר סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, אתרינו הוא מיוחד ויחיד, צוותינו היקר עובד שעות נוספות ודואג להביא ולקבץ לכם הגולשים את המיטב של הסטטוסים הכי מצחיקים שיש כיום לפייסבוק.
מי מאיתנו לא אוהב לקבל הרבה לייקים על סטטוס מצחיק? בדיוק בשביל זה הקמנו את האתר, כדי להבטיח לכם, קהל הגלשים שהסטטוסים שתפרסמו יהיו כל כך "חזקים" עד כדי כך שחברכם בפייסבוק יתרגשו וילחצו לכם לייק.
האתר שלנו משמש כאינדקס סטטוסים, תהיו בטוחים שהגעתם לאתר עם הסטטוסים הכי טובים ברשת- בהתחייבות.
באתר תוכלו למצוא סטטוסים מצחיקים רצח לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים מאוד, סטטוסים מצחיקים לפייס וכו'.
אנו מצידינו נדאג לעדכן את האתר
כל יום במספר סטטוסים מצחיקים לפייסבוק.

במקרה ותהיו מעוניינים לחפש סטטוס מצחיק תוכלו לחפש בכפתור החפש בצד ימין או תוכלו גם להסתכל בסטטוסים הכי מצחיקים בצד שמאל.
במידה ולא מצאת סטטוס שיענה על רצונכם תמיד תוכלו לבקש, בדף " בקשת סטטוסים" איזה סטטוס שתרצו.
אם אתה מחפש משפטי אהבה לחץ כאן.

יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

סטטוסים מצחיקים חדשים


אם הגעתם לפה כניראה שאתם מבינים בסטטוסים מצחיקים.
הבעיה היחידה היא שכבר יש מלא סטטוסים ומשפטים לפייסבוק שמתחילים להיות חרושים, כל אחד מפרסם אותם, זה כבר מתחיל להימאס, הפייסבוק מוצף באותם משפטים כל הזמן.
אנחנו פה לפתור את הבעיה הזאת, צוותינו היקר שוקד ועומל מספר רב של שעות בשביל לקבץ לפה את מיטב הסטטוסים הכי מצחיקים וחדשים בפייסבוק.
קרוב לוודאי שאם תכתבו בגוגל סטטוסים מצחיקים חדשים תנחנו הישר לדף פה, כי אנחנו דואגים לעדכן פשוט כל הזמן.
אז למה חשוב שבכלל היו סטטוסים מצחיקים חדשים לפייסבוק אתם שואלים? זה חשוב כדי שתוכלו להנות ממבחר גדול וחדשני של סטטוסים.
בדף זה, אנו צוות האתר נדאג לעדכן ולחדש כל הזמן בסטטוסים חדשים ומצחיקים לפייסבוק, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להנות מהם, לפרסם אותם ולספר לנו כמה לייקים קיבלתם, נתראה!

להלן המשפטים:
1) היום הגיע אלי המשטרה הביתה לעצור את המכונת כביסה שלי, החדש: סחיטה והלבנה.
2)למה הדתיים מתנגדים לאייפון? כי הם שומרים נגיעה.
3)השקר הכי נפוץ בעולם הווירטואלי: "קראתי ואני מסכים לתנאי השימוש".
4)אני מדבר איתך א', ב', ג', היא עונה לי ד', ה', ו', ואז עוד בסוף היא עושה לי קטעים שאני שם עליה ז'.
5)אתמול רצו לעצור אותי על הטרדה מינית של הפקידה בדואר....מה הם רוצים הייתי בטוח אפשר לשלוח גם ידיים.
6)אם חברה שלך רומזת לך על מסיבת חילופי זוגות, זה הזמן לחשוב על ניתוח להגדת הזין.
7)אם לחברה שלך יש YES והיא כל הזמן מדברת עם התוכניות של HOT, סימן שמישהו נותן בה מהצד....
8)לא ברור למה אבל שחוכתים אוכל באלכסון הוא יותר טעים. או שזה רק אני?
9)החלק שהכי קשה לי באימוני בטן במכון כושר זה לא להפליץ XD.
10) לא משנה עד כמה חברה שלך כוסית, בת דודה שלה תיראה יותר טוב.
11)אנשים שצריך להרוג, כל מי שהוא לא סיני, לא יודע מילה בסנית אבל למרות הכל בחר לעשות קעקוע בסינית!
12)חוק לחיים: ככל שהמכונית יותר קטנה וישנה ככה הבחורה שבפנים יותר שווה.
13)לעשות לעצמך לייק בסטטוס זה כמו לעשות אפצ'י ולהגיד לעצמך לבריאות.
14)כשילד קטן מספר לך סוד זה 1 אחוז סוד, 99 אחוז נשיפות שלו באוזן שלך.
15)יאללה, על מי אתם עובדים, מים בטעמים זה בסה"כ בקבוק פריגת שלא שטפו אותו טוב.
16)לכל בן אדם נורמלי יש 5 חושים. אבל לערסים יש 7: החוש-שילינג והחוש-רמוטה.
17)לא משנה כמה הביטריות שלך לא עובדות, אם תפתח את המכסה ותשחק איתם קצת הם יעבדו.
18)איזה חרמניות המורות של היום.....כל הזמן מבקשות עוד ועוד ועוד אצבעות.
19)הדבר היחיד המבדיל את הילדים וגברים זה המחיר של הצעצועים שלהם.
20)יש מצב שנ, נח, נחמן מאומד זה השראה מ- צב, צבי, צבי הנינג'ה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה